Referencer

UDPLUK AF VORES REFERENCER

Hos Hellerup Erhvervsservice har vi kunder i alle størrelser. Fælles for dem er, at de ønsker en nem, sikker og stabil løsning, samt god og løsningsorienteret kundeservice.

Når vores kunder er glade, er vi glade

Hellerup Erhvervsservice udgør en central del af vores klinikteam. De booker konsultationer i min kalender, tager imod beskeder, og viderestiller opkald. De hjælper også med andre opgaver: Fx. ringe til patienter på ventelisten, sende e-mails, ajourføre kartoteker, scanne journaler, og holde tjek på tilmeldinger til vores mange forskellige arrangementer og aktiviteter.

Den vigtigste grund til, at vi har valgt Hellerup Erhvervsservice, som klinikkens ansigt udadtil, er, at de er superprofessionelle: De er venlige, imødekommende og dygtige, og har 100% tjek på alle aftaler.
Men endnu vigtigere – de er hele tiden fuldt opdateret med alle mulige ændringer i aftaler og retningslinjer, selv når det er med kort varsel. Desuden er alle pigerne lynhurtige og servicemindede, og de får tit ros fra patienterne. Og så har de en kvalitet, som er grundlæggende for succes i en klinik: De er diskrete.

Jeg giver dem mine varmeste anbefalinger og anbefaler dem videre i mit netværk.

Privatkonsultationen Havstedbæk ved læge Charlotte Bech

Charlotte BechPrivatkonsultationen Havstedbæk v. Læge Charlotte Bech

Dotminded driver en række større danske online netbutikker i Danmark.

Som netbutik er en af de opgaver, man står med, at yde en god kundesupport. Dette er, hvad fastholder kunder og skaber god omtale. For at minimere vores interne arbejdsbyrde, kiggede vi derfor rundt på markedet efter en dygtig og seriøs samarbejdspartner, som vi kunne outsource vores kundeservice til, for enkelte af vores forretninger.

Vi kontaktede en række forskellige leverandører, sammenlignede priser og kvalitet og endte med Hellerup Erhvervsservice. Årsagen til at vi valgte Hellerup Erhvervsservice var blandt andet, at virksomheden har en god størrelse – de er store nok til at klare store pres på telefonerne, men er stadig ikke større, end de er til at tale med, og man kender medarbejderne, der sidder med ens kundeservice.

Vi var naturligvis lidt bekymrede og nysgerrige for at se, hvordan det ville gå, for der er naturligvis mange scenarier, man skal kende til i en kundesupport – og vores produkter er ikke de letteste at kende til, men allerede fra dag 1 klarede de opgaven utrolig flot. Naturligvis var der mange spørgsmål i starten, men hurtigt forstod de at løse opgaverne, og jeg ved, at vores kunder har været meget tilfredse med de venlige medarbejdere.

Direktøren, Sanne, har selv hands-on på opgaverne og sikrer, at det bliver en succes. Hun er virkelig dygtig, og det sikrer en virksomhed, der leverer top kvalitet til meget rimelige priser.

Jeg vil på det varmeste anbefale Hellerup Erhvervsservice til alle, der står over for en outsourcing- eller telefonpasningsopgave.

Stefan, Dotminded

Stefanv. Dotminded

Jeg har brugt Hellerup Erhvervsservice i flere år. De svarer min telefon og booker tider i min kalender for mine klienter.

Jeg oplever Hellerup Erhvervsservice, som et sted hvor servicen i den grad er i højsædet. De er stabile, venlige og meget hjælpsomme. De har desuden været rigtig gode til at sætte sig ind i, hvad lige præcis jeg kan tilbyde mine klienter, så de kan formidle det videre, når de svarer min telefon.

Min telefon bliver altid svaret, også selv om jeg har klienter. Det giver mig en tryghed, og det er en god service for mine klienter, at de altid kan ringe og booke en tid, eller kan lægge en besked til mig.
Mine klienter giver også selv udtryk for, at de har talt med min søde sekretær, og de er glade for at tale med hende fremfor en telefonsvare. Dette giver mig ro til at lave det arbejde, jeg er bedst til, nemlig at have folk i terapi.

Jeg vil anbefale Hellerup Erhvervsservice til alle virksomheder, som ikke har brug for en heltidssekretær, men alligevel gerne vil have telefonen svaret alle hverdage i åbningstiden.

Line Bassøe, Parterapeut

Line BassøeParterapeut

Vi har siden 2005 brugt Hellerup Erhvervsservice til at passe vores telefoner. Selvom vi er blevet flere medarbejdere til at passe telefonerne, opstår der alligevel spidsbelastninger, møder eller kurser, hvor vi ikke selv når at svare alle opkald, og så er det en rar følelse at vide, at vores kunder altid bliver mødt af en glad og professionel medarbejder fra Hellerup Erhvervsservice. Fra vi var en nystartet virksomhed med 2 medarbejdere, til en mindre virksomhed med 14, har Hellerup Erhvervsservice leveret os en fantastisk service, hvilket har givet os en øget fleksibilitet i hverdagen, som vi ikke vil være foruden.

Søren V. OlesenErgopartner A/S

At kontakte en psykolog kræver normalt lang tids forberedelse.
Så at møde en telefonsvarer kan føles som at få en våd klud i ansigtet.
Siden 1993 har klienter hos Børnepsykologisk Rådgivning undgået dette. De har altid fået et levende, empatisk menneske fra Hellerup Erhvervsservice i telefonen. Det vil de helt sikkert fortsat gøre!

Søren Fris SmithBørnepsykolog